Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2008 19:54 - Измите са за духа, клизмите за дупето
Автор: rea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1621 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2008 20:05


 

Архифакти

Постфактите

After party-то не си във фаза на развитието – до 18 а priorи си млад, после само изглеждаш.

After party-то ти предстоят кризи - на средната възраст, криза от опустялото семейно гнездо, криза на младата старост и старата мъдрост. Други кризи.

На финала - ето те, трета възраст пенсионер на някоя пейка в градинката. Нали, жив и здрав да преживееш кризите.

After party-то е време да се размислиш върху текста за некролога. Зад “скръбна вест”, виси въпросът - Защо беше ти? Което автоматично те подсеща , че май, нямаш много ясна визия - Защо си сега?

Личното ти story е нещо като Голям срив и още по-Голям срив. Които, философски казано са (имплицитни) синоними на “по натура малък Член”. Защото, колкото и да си Голям, най-много ставаш артефакт - архифакт или постфакт. С една дума паметник. Така е, щом, още като се родиш, вече си достатъчно стар, за да умреш.

Обаче няма се плашиш, вярвай на чичо си Фройд : “Здравият възрастен е човек, който може да обича и да работи”. И да викаш – Алоу, чичо ми, къде е купонът” - на чичо му се падна от глухата страна. Тогава вярвай на леля си…. женската интуиция е ебало си майката.

Ако си настигнат от религиозен скептицизъм – обезверил си се, т. е голяма нужда имаш да вярваш , че партито ти още не е оff (и че и така да е, на on - се включаш отново), видно е – примери ти трябват. Никой не обича да е самичък. Само, споки – няма да слушаш радикалните типове. Те зациклят в – изми. Не бъркай с клизми – измите са за духа, клизмите за дупето. Има хора даже преди партито (а priorи) си имат билет за някое адско или райско място, затова минават, може без младост, от третата възраст направо в четвърто измерение. На тия никога не им говориш на тях. В тая група има два подвида, може и повече да има. Всъщност, възможно е и изобщо да не са група. Та, тези e вероятно да са така от страх да не им хареса твъде lif -а и да не могат да откачат. Щото по-голяма дрога от живота – кво?

На Други такава скука им е със себе си, че и Господ да им пее на купона, пак са на чуждо парти, щото не харесвали госпъл, да речем. Тези вкупом са аутпартъри, даже и да скъсват партитата. Свръхпартарите са издънка на аутпартърите, които също са просто комплексари, не задължително прости комплексари. Те движат в S и t , за да не им остане време за същността, която обикновено е точка, т.е неподвижност. Понякога нарочно не спират да щъкат навън, защото навътре е голям бъз (самотно или тълпа), но не винаги. Става въпрос - не винаги нарочно не се спират. … ………………………………

Аре, няма нужда всичките да се групираме, общото е важно и то е: “независимо как се отлагаме в реалити партито априори сме афтерфакти.”( Цитирам се в това изречение). Сори за което. Е, има пет-шест оптимистични post-а - Чичо ти Буда, Чичо ти Бог, Чичо ти Исус, Чичо ти Мохамед, неизвестен Чичо ти генен инженер, който ще промени генома към ~ (безкрайност)

И така, за да не ти е тъжно за младостта ти, с която обикновено се свързва сезонът на партито, трябва да знаеш, че пътешествията на духа започват, където свършат приключенията на тялото (въобще не мога да го измисля аз това изречение, така, че го цитирам от друг). Ако и тази алтернатива не те оптимизира (прави оптимистичен), виж приложенията по-долу. Както и да е, разгледай приложенията по-долу, щото няма да мреш, я.

 

Приложения:

Афтерпартито в съществителни от женски род, единствено число в множество повторения, собствено-нарицателни, с минимални отклонения в зависимост от т.нар. соц статус – богат – беден

Д.К., 16 -г. – ще се обади – няма да се обади, ще ми дойде - няма да ми дойде….

К.А., -19 г. – обича ме - не ме обича…..

З.Д., -26 г. – със секцио – нормално; ще давам цица - не ща силикон, едно дете – две деца - кариера

К.Л., -31 г. - ще хвана – няма да хвана; по три месеца съм бременна – раждам

Д.Л., -39 г. - манджа – сухо; постно – блажно …. 

Д. М – 55 ~ - аз - наборите, аз- мъжът ми, аз – пак аз… 

Афтерпартито в съществителни от мъжки род, единствено число в множество повторения, собствено-нарицателни, с минимални отклонения в зависимост от т.нар. соц статус – богат – беден

В.С.,16 г – ще ми порасне – няма да ми порасне, още минутка – ще свърша – няма да свърша.

К. Л., – 19 г. - ще я чукам, няма я да чукам

У.П, - 30 г. - ставам за донор – не ставам за баща, за нищо не ставам

РМ., – 39-43 г. - от мене е, не е от мене, само с мене е, аз се еба, тя се ебе… като за последно.

Ц.Д., – 43 – 50 - ще ми стане , няма да ми стане… работата с повишението

ДК. 55 - Виагра или Левитра .., гравитация – космос; - Дай, дядо, кокалче – Дядо няма зъбки.

ПЛ. 65 ~ аз - наборите, аз- жена ми, аз – пак аз…Афтерпартито , клинична картина, Z.S, психолог:

21-28 г.: Придобиване на жизнен фундамент

 

35-42 г.: Настъпване на втора полова зрялост. Преориентация на професионалното поведение.

42-49 г.: Маниакално-депресивен период.

49-56 г.: Борба със собствения залез.

56-63 г.: Мъдрост

63-70 г.: Възможност за "втора младост" - още един път съзнателно да се стигне до кулминацията на собствения живот .

Задача

Сега смени гледните точки. Смело е да ченчиш “преди” и “след”, само че “тук” и “сега”, нали, остави глобалното “после” на чичо си Господ. Ако предпоставиш, че афтерпартито ти е същинското парти, не значи да поканиш приятелите на помен или да им закупиш парцели в Трансцедента. От всяка криза – парти, това ще трябва да е мотото на реалитито Защото, като се замислиш, могат ли да си направят климактериално парти двайсетгодишните..

 

И не забравяй — memento mori - леля ти смърт подготвя за теб относително най-сигурното парти, на което ще се наложиш да присъстваш. Така че няма време за отсъствия.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 328684
Постинги: 43
Коментари: 334
Гласове: 1035
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031